Megérkeztek az új, innovatív ajándékkártyák! Tetszés szerinti összeggel tölthetők fel és a megajándékozott választása szerint izgalmas termékre és szolgáltatásra válthatja be az ajándékkártya egyenlegét. Egy biztos ajándékötlet!
A hazai ajándékkártya piacról nem készült még felmérés, mivel ez egy újdonság itthon, de több külföldi piackutatás született, melyek mind megerősítik, hogy ez egy sikeres piaci szegmens. A franciaországi kutatás bizonyítja, hogy ez a terület nem csak fogyasztói, de üzleti szempontból is sikeres. Az amerikai piacot elemző tanulmány ezt egészíti ki nagyon érdekes adatokkal a fogyasztói szokásokról.
Ez a legnagyobb európai piac a „prepaid” szolgáltatások tekintetében és az elmúlt években két nagyobb tanulmány is megjelent ezzel kapcsolatban:
A fogyasztók kedvenc ajándék megoldása: |
|
|
|
Stratégiai előny az üzleteknek: |
|
|
|
|
A piackutatás teljes anyagát ide kattintva tekintheti meg.
Az amerikai Nemzeti Kiskereskedelmi Szövetség (NRF) 2015-ben és 2016-ban 7172 amerikai fogyasztót kérdezett meg a karácsonyi ünnepek alatti ajándékvásárlási szokásairól. A piackutatás kimutatta, hogy az USA-ban a legjobban keresett ajándék évek óta töretlenül az ajándékkártya.
A piackutatásról a részletes adatokat ide kattintva megtekintheti.
Mint az ajándékozási piacon tapasztalt cég végezetül kiemelnénk, hogy a hazai piacra ugyan csak az elmúlt pár évben kezdtek betörni az ajándékkártyák, de máris egy dinamikus piaci szegmens jött létre. A vásárlóink legtöbbször visszatérő ügyfelek és nem csak egy kártyát vásárolnak. Az amerikai piachoz képest talán eltérő, hogy nálunk sokkal népszerűbb a divat (ruha, cipő, ékszer...), azonban ma már kezdenek feltörni a multibrand, vagyis a szolgáltatás-, és márka független kártyák, mint az AJI Alkalmi ajándékkártyák, ami nem korlátozza egy adott területre a kártya felhasználást.
A felmérések rávilágítottak, hogy az ajándékkártyák nem csak kívánt és vásárolt ajándékok a vásárlók szemszögéből, de hatékony marketing eszközök is a brandek, valamint a kiskereskedők számára, mivel mindig új ügyfeleket hoznak, és hosszú távon üzleti növekedést eredményeznek. Az ajándékkártya eladások évekig csak fejlődni fognak Magyarországon.
Az Ön cége is könnyedén profitálhat ebből a dinamikus piaci szegmensből, mi pedig teljes körű megoldást nyújtunk ehhez, akár beruházási költségek nélkül! Vegye fel velünk a kapcsolatot!