Menü

Megérkeztek az új, innovatív ajándékkártyák! Tetszés szerinti összeggel tölthetők fel és a megajándékozott választása szerint izgalmas termékre és szolgáltatásra válthatja be az ajándékkártya egyenlegét. Egy biztos ajándékötlet!

Utoljára megtekintett ajándékkártya

Ajándékkártyát kaptam

Hogyan tudom az AJI Alkalmi kártyámat aktiválni?

Alkalmi kártyája aktiválásához kérjük, kattintson ide. Amennyiben nem rendelkezik Internetes hozzáféréssel, úgy kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat és mi beaktiváljuk kártyáját.

Hol tudom levásárolni az AJI kártyámon lévő összeget?

AJI kártya elfogadó partnerüzleteink listáját megtalálja itt.

Mit kell tudnom az egyes márkák saját ajándékkártyáiról? (pl: Decathlon kártya)

Alapvetően ugyanúgy működnek, mint a többi feltölthető AJI ajándékkártyáink, de az adott üzletben, vagy üzletláncban válthatók be a kibocsátó által meghatározott felhasználási feltételek szerint. Ezeket a kártyákat nem kell aktiválni honlapunkon. Az egyenleg lekérdezése pedig az adott márka üzleteiben vagy weblapján lehetséges. Ezek a kártyák elektronikus formában nem küldhetők és minden esetben az adott kártya kibocsátója szerint meghatározott feltételek az irányadók. (pl: érvényességi idő, maximum feltölthető összeg, beváltóhelyek, stb.)

Nem tudok fizetni az AJI Alkalmi ajándékkártyámmal, mi lehet a gond?

Amennyiben nem tud fizetni az ajándékkártyával, úgy kérjük, a következőket ellenőrizze:

  1. Aktiválta-e ajándékkártyáját.

  2. Amennyiben aktiválta, úgy kérjük, ellenőrizze hogy van-e elegendő egyenlege.

  3. Amennyiben van elegendő egyenlege is, úgy kérjük, ellenőrizze, hogy nem sérült vagy törött az ajándékkártya.

  4. Ellenőrizze, hogy az üzlet, ahol használni szeretné a kártyát, az elfogadóhelyeink listájában szerepel.

  5. Ha mind a három lehetőséget ellenőrizte és még mindig nincs meg a hiba oka, akkor kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az info@ajikartyak.hu e-mail címen.

Hogyan változtathatom meg az AJI regisztráláshoz használt e-mail címemet?

Amennyiben szeretné megváltoztatni a regisztrálás során megadott e-mail címét, kérjük, írjon az info@ajikartyak.hu-ra és kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot. Az e-mail cím megváltoztatásáért egyszeri 500 Ft-os kezelési díjat számolunk fel.

Rossz összeget vontak le az AJI Alkalmi kártyámról vásárláskor, de csak utólag vettem észre. Mit tehetek?

Ebben az esetben kérjük, a vásárlást igazoló blokkal vagy nyugtával együtt keresse fel azt a partnerüzletünket, ahol a vásárlás történt. Amennyiben nem találja a kapott blokkot vagy nyugtát, azt kinyomtathatja az e-mail címére kapott értesítőből is.

Nem kapok e-mail értesítést az AJI kártyás vásárlásaimról. Mi lehet a gond?

Amennyiben nem kap értesítést a regisztráláskor megadott e-mail címére a vásárlásairól, úgy elsősorban kérjük, ellenőrizze, hogy jó e-mail címet adott-e meg regisztráláskor. Ezt úgy teheti meg, hogy ellenőrzi, hogy kapott-e tőlünk megerősítő e-mailt a regisztrálást követő 10 percen belül. Amennyiben nem kapott ilyen e-mailt, akkor kérjük, írjon nekünk az info@ajikartyak.hu -ra. Ha kapott ilyen e-mailt, ám mégsem érkeznek meg az értesítések, akkor kérjük, ellenőrizze spam fiókját.

Szeretném használni az AJI Alkalmi kártyám, de elfelejtettem otthon aktiválni. Ki és hogyan tud ebben segíteni most nekem?

Kártyája aktiválásához kérjük, kattintson ide. Amennyiben nem rendelkezik Internetes hozzáféréssel, úgy kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat és mi beaktiváljuk kártyáját.

Kaptam egy AJI Alkalmi kártyát, de nincs rá szükségem, szeretném továbbadni. Van ennek valami feltétele?

Természetesen az aktiválás előtt bármikor átruházható a kártya.

Aktiválás után is van lehetőség rá, hogy más használja az ajándékkártyát, de a vásárlási értesítők az aktiváló személy e-mail címére fognak érkezni. Amennyiben mégis aktiválás után szeretné átruházni a kártyát és szeretné megváltoztatni a regisztrálás során megadott e-mail címét, kérjük, írjon az info@ajikartyak.hu-ra és kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot. Az e-mail cím megváltoztatásáért egyszeri 500 Ft-os kezelési díjat számolunk fel.

Nem fogadták el az AJI Alkalmi kártyám xy üzletben, pedig az elfogadó partnerek között szerepel. Kihez fordulhatok segítségért?

Ilyen esetben kérjük, mihamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot!

Partnereink szerződéses partnerek, így ha valóban az elfogadóhelyi listánkban szerepelnek, akkor kötelesek beváltani ajándékkártyáját a kártya érvényességi idején belül és a kártya típusának megfelelően. 

Felhívjuk azonban a figyelmét, hogy a partnerüzlet köteles megtagadni a beváltást a következő esetekben: 

  • ha lejárt, vagy

  • megsérült/eltört ajándékkártyája, továbbá 

  • ha a partnerüzlet a kártya típusa szerint nem minősül elfogadóhelynek.

Lekopott az AJI kártyámról a vonalkód/ kártyaszám/ QR kód vagy eltört a kártyám. Így is érvényes és tudom használni?

Elfogadó partnereink sajnos nem fogadhatnak el sérült vagy törött kártyát. Amennyiben megsérült vagy eltört ajándékkártyája, úgy kérjük, írjon nekünk az info@ajikartyak.hu e-mail címen vagy fáradjon be a Margit híd budai hídfőjénél található üzletünkbe (1027 Budapest, Bem rakpart 56. fsz.1.) és mi kicseréljünk Önnek. Kérjük, ne felejtse el magával hozni a törött vagy sérült kártyát! A sérült kártya cseréje során, amennyiben az nem a kártya minőségi problémájára vezethető vissza (pl.: kopás), úgy alkalmanként 500 Ft kezelési díjat számolunk fel. Amennyiben nyilvánvalóan a kártya minőségi problémájára vezethető vissza a sérülés, úgy természetesen a csere díjtalan.

Elveszett az AJI kártyám, mit tegyek?

Amennyiben elveszett vagy ellopták ajándékkártyáját, úgy bármikor lehetősége van letiltani a kártyán fennmaradó összeg felhasználását. Letiltáshoz kattintson itt.

AJI e-kártyát kaptam, ki kell nyomtatnom?

Az AJI e-kártya egy olyan virtuális ajándékkártya, melynek kinyomtatása nem szükséges, hiszen a kapott kártyát elektronikus készülékéről (okos telefon, tablet, stb.) is meg tudja mutatni a beváltás során. Amennyiben nem rendelkezik semmilyen elektronikus készülékkel, akkor kérjük, nyomtassa ki ajándékkártyáját.

Az AJI e-kártyám be tudom cserélni egy kézzel fogható kártyára? Ha igen, hol tehetem meg?

Amennyiben szeretné virtuális kártyáját kézzel fogható plasztikkártyára cserélni, úgy kérjük, fáradjon be a Margit híd budai hídfőjénél található üzletünkbe (1027 Budapest, Bem rakpart 56. fsz. 1.) és mi a helyszínen fizetendő, egyszeri 500 Ft kezelési költségért kicseréljünk Önnek és feltöltjük rá az aktuális egyenleget.

Akár többen is használhatjuk az AJI kártyám, ha szeretnénk? (pl. családon belül)

Természetesen bárki használhatja a kártyát, akinek a birtokában van, de a vásárlási értesítőket csak az aktiváló személy fogja megkapni.

Hol tudom ellenőrizni az AJI Alkalmi kártyám érvényességi idejét?

A kártya a megvásárlástól számított egy évig érvényes. Amennyiben nem tudja, vagy nem emlékszik mikor vásárolták meg az ajándékkártyát, úgy kérjük, írjon nekünk az info@ajikartyak.hu-ra és mi válasz üzenetben elküldjük a dátumot. Fontos tudni, hogy a kártya lejártáról előzetes értesítőt küldünk a regisztráláskor megadott e-mail címére!

Ha szeretné meghosszabbítani az Alkalmi kártya érvényességi idejét egy évvel, akkor kérjük írjon az info@ajikartyak.hu-ra és mi 500 Ft kezelési díj ellenében, egyszeri alkalommal meghosszabbítjuk Önnek.

Az AJI által forgalmazott egyes ismert márkák ajándékkártyáinak az érvényességi idejét az azt kibocsátó cég határozza meg.

Lejárt az AJI ajándékkártyám, visszakaphatom a rajta levő összeget vagy összevonhatom más AJI kártyámon levő összeggel?

Az AJI Alkalmi kártyák a vásárlástól számított egy évig érvényesek. Amennyiben nem hosszabbította meg a kártya lejártát megelőzően az érvényességi időt és az lejárt, akkor az érvényesség lejártának pillanatában kártyán levő egyenleg visszatérítésére nincs mód. Az ajándékkártya egyenlege készpénzre nem váltható, bankkártyára nem utalható, másik ajándékkártya vásárlására nem fordítható, visszavásárlására nincs mód, továbbá a különböző kártyákon levő összegek nem összevonhatók.

Probléma merült fel a szolgáltatással vagy a partnerrel, mit tegyek?

Kérjük, amint teheti, vegye fel velünk a kapcsolatot!

Ajándékkártyát szeretnék venni

Van-e különbség az online és a valamelyik üzletben történő AJI Alkalmi kártya vásárlás között?

Azon az alapvető különbségen túl, hogy az online vásárlás kényelmes és lehetséges a virtuális kártya küldése is, különbség igazából nincs, bár vannak, akik inkább a boltban kézhezvételhez ragaszkodnak. Minden kártyát tetszőleges összeggel tölthet fel 5.000,- Ft-tól 250.000,- Ft-ig akár online átutalással, akár helyszínen készpénzzel vagy bankkártyás fizetéssel.

Nem tudtam átvenni a csomagom, mi a teendő?

Ha távolléte miatt a posta/szolgáltató nem tudta Önnek kézbesíteni a csomagot, egy értesítést hagynak. Ez alapján Önnek kell gondoskodnia a csomag átvételéről a postán, vagy a postával/szolgáltatóval egyeztetve. Egyszóval ugyanúgy működik, mint bármely más tértivevényes küldemény átvétele.

Követhető-e az AJI kártya rendelésem annak feladása után?

Igen, rendelését a honlapunkon létrehozott személyes fiókjában tudja követni.

Lemondhatok egy már feladott rendelést?

Mivel rendelése után csomagját a lehető leghamarabb elkészítjük és feladjuk, vagy e-mailben elküldjük, azt lemondani már nem lehet, azonban, a 17/1999. (II. 5.) kormányrendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól, ill. átvételtől számított 14 munkanapon belül. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését. Írásbeli lemondó nyilatkozatát a sértetlen termékkel és a számlával vagy annak másolatával, saját költségén küldje vissza az AJI címére. A megérkezésétől számított 30 napon belül visszatérítjük Önnek a visszaküldött termékre(ekre) feltöltött pénzösszeget. Elállás esetén a visszaküldés költsége a vevőt terheli, utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk. Ha a kiszállítás ingyenesen történt, a megrendelőnek meg kell térítenie a szállítás költségét is. 

Abban az esetben, ha a terméket felbontotta, használatba vette, és nem tudja sérülésmentesen cégünk részére visszajuttatni, nem vállaljuk a termék visszavásárlását.

Ha rendelésének lemondásával vagy módosításával kapcsolatban kérdése lenne, keresse ügyfélszolgálatunkat!

Szeretném elolvasni az Általános Szerződési Feltételeket, hol találom?

Általános Szerződési Feltételeinket megtekintheti itt.