<
Menü

Ajándékkártyát kaptam

Hogyan tudom az AJI Alkalmi kártyámat aktiválni?

Alkalmi kártyája aktiválásához kérjük, kattintson ide. Amennyiben nem rendelkezik Internetes hozzáféréssel, úgy kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat (H-P 8:00-17-00) és mi aktiváljuk a kártyáját.

Hol tudom levásárolni az AJI kártyámon lévő összeget?

Egy AJI kártya számos partnernél, több tízezer termékre és szolgáltatásra váltható be, különböző területeken. Boltokban, webshopokban, szállásokra, vagy élmény programokra… Az összes beváltási lehetőség megtekinthető itt.

Mit kell tudnom az egyes márkák saját ajándékkártyáiról? (pl: Decathlon kártya)

Alapvetően ugyanúgy működnek, mint a többi feltölthető AJI ajándékkártyánk, de az adott üzletben, vagy üzletláncban válthatók be a kibocsátó által meghatározott felhasználási feltételek szerint. Ezeket a kártyákat nem kell aktiválni honlapunkon, az egyenleg lekérdezése pedig az adott márka üzleteiben vagy weblapján lehetséges. Ezen kártyák nem mindegyike küldhető elektronikus formában és minden esetben az adott kártya kibocsátója szerint meghatározott feltételek az irányadók. (pl: érvényességi idő, maximálisan feltölthető összeg, beváltóhelyek, stb.)

Lecserélhetem az AJI kártyámat másik kártyára? Hogyan kell csinálni?

Amennyiben egy AJI ALKALMI kártya tulajdonosa nem talál számára megfelelőt a kártyájához tartozó elfogadóhelyek között, kérheti a kártya cseréjét bármelyik másik webshopunkban fellelhető ajándékkártyára.

Ugyanígy cserélheti AJI TEMATIKUS kártyát is, de csak a tematikában elerhető márkakártyákra. Használhatja keresőmotorunkat itt, hogy megnézze, mely márkakártyák állnak rendelkezésre az Ön esetében.

A csere nem kerül semmibe, ha elektronikus kártyát választ cserébe, de van 1500 Ft szállítási díja amennyiben plasztikkártyát választ házhozszállítással. Ebben az esetben a szállítási költség levonható az AJI kártyájának egyenlegéből, vagy külön is kifizetheti. Lehetőség van arra is, hogy a kártyára feltöltött összeget további befizetéssel növelje.

A cserét csak a weboldalunkon lehet elvégezni, és az alábbiak szerint kell eljárnia:

  1. Mindenekelött, itt kell aktiválnia AJI kártyáját.
  2. Válassza ki a webshopunkban a kívánt ajándékkártyát, mintha szeretné azt megvásárolni.
  3. Határozza meg azt az összeget, amit szeretne átvezetni az AJI kártyájáról a másik kiválasztott kártyára és tegye ezt a kosárba.
  4. A fizetési mód kiválasztásakor válassza ki az „Ajándékkártya beváltása” opciót. Itt meg kell adnia az AJI ajándékkártyájának a sorszámát és az „Ellenőrzés” gombra kell kattintania.
  5. A „Megrendelem” gombra kattintva véglegesítheti a rendelését. Esetleges árkülönbözetet bankkártyás fizetéssel tudja rendezni.  

Ha elektronikus kártyát választott, az új kártyáját gyorsan megkapja e-mailben, de csak a következő munkanapon töltjük fel. Ha plasztikkártyát választott, azt 2-3 napon belül házhoz kapja és azonnal felhasználhatja.

Nem tudok fizetni az AJI Alkalmi ajándékkártyámmal, mi lehet a gond?

Amennyiben nem tud fizetni az ajándékkártyával, úgy kérjük, a következőket ellenőrizze:

  1. Aktiválta-e ajándékkártyáját.

  2. Amennyiben aktiválta, úgy kérjük, ellenőrizze hogy elegendő-e az egyenlege.

  3. Amennyiben van elegendő egyenlege is, úgy kérjük, ellenőrizze, hogy nem sérült vagy törött az ajándékkártya.

  4. Ellenőrizze, hogy az üzlet, ahol használni szeretné a kártyát, biztosan szerepel -e az elfogadóhelyeink listájában.

Ha mindezt ellenőrizte és még mindig nincs meg a hiba oka, akkor kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az info@ajikartyak.hu e-mail címen.

Hogyan változtathatom meg az AJI regisztrációhoz használt e-mail címemet?

Amennyiben szeretné megváltoztatni a regisztráció során megadott e-mail címét, kérjük, írjon az info@ajikartyak.hu e-mail címre és kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot. Az e-mail cím megváltoztatásáért egyszeri 1000 Ft-os kezelési díjat számolunk fel.

Rossz összeget vontak le az AJI Alkalmi kártyámról vásárláskor, de csak utólag vettem észre. Mit tehetek?

Ebben az esetben kérjük, a vásárlást igazoló blokkal vagy nyugtával együtt keresse fel azt a partnerünket, ahol a vásárlás történt. Amennyiben nem találja a kapott blokkot vagy nyugtát, azt kinyomtathatja az e-mail címére kapott értesítőből is.

Nem kapok e-mail értesítést az AJI kártyás vásárlásaimról. Mi lehet a gond?

Amennyiben nem kap értesítést a regisztráláskor megadott e-mail címére a vásárlásairól, úgy elsősorban kérjük, ellenőrizze, hogy jó e-mail címet adott-e meg regisztráláskor. Ezt úgy teheti meg, hogy ellenőrzi, hogy kapott-e tőlünk megerősítő e-mailt a regisztrálást követő 10 percen belül. Amennyiben nem kapott ilyen e-mailt, akkor kérjük, írjon nekünk az info@ajikartyak.hu e-mail címre. Ha kapott ilyen e-mailt, ám mégsem érkeznek meg az értesítések, akkor kérjük, ellenőrizze spam/levélszemét fiókját.

Szeretném használni az AJI Alkalmi kártyám, de elfelejtettem otthon aktiválni. Ki és hogyan tud ebben segíteni most nekem?

Kártyája aktiválásához kérjük, kattintson ide. Amennyiben nem rendelkezik Internetes hozzáféréssel, úgy kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat (H-P 8:00-17-00) és mi aktiváljuk kártyáját.

Kaptam egy AJI Alkalmi kártyát, de nincs rá szükségem, szeretném továbbadni. Van ennek valami feltétele?

Természetesen az aktiválás előtt bármikor átruházható a kártya.


Aktiválás után is van lehetőség rá, hogy más használja az ajándékkártyát, de a vásárlási értesítők az aktiváló személy e-mail címére fognak érkezni. Amennyiben mégis aktiválás után szeretné átruházni a kártyát és szeretné megváltoztatni a regisztrálás során megadott e-mail címét, kérjük, írjon az info@ajikartyak.hu-ra és kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot. Az e-mail cím megváltoztatásáért egyszeri 1000 Ft-os kezelési díjat számolunk fel.

Nem fogadták el az AJI Alkalmi kártyám, pedig az elfogadó partnerek között szerepel. Kihez fordulhatok segítségért?

Ilyen esetben kérjük, mihamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot!

Partnereink szerződéses partnerek, így ha valóban szerepelnek az elfogadóhelyi listánkban, akkor kötelesek beváltani ajándékkártyáját a kártya érvényességi idején belül és a kártya típusának megfelelően. 

 

Felhívjuk azonban a figyelmét, hogy a partner köteles megtagadni a beváltást a következő esetekben: 

  • ha lejárt, vagy

  • megsérült/eltört ajándékkártyája, továbbá 

  • ha a partnerüzlet a kártya típusa szerint nem minősül elfogadóhelynek.

Lekopott az AJI kártyámról a vonalkód/ kártyaszám/ QR kód, vagy eltört a kártyám. Így is érvényes és tudom használni?

Elfogadó partnereink sajnos nem fogadhatnak el sérült vagy törött kártyát. Amennyiben megsérült vagy eltört ajándékkártyája, úgy kérjük, írjon nekünk az info@ajikartyak.hu e-mail címen vagy fáradjon be a Margit híd budai hídfőjénél található üzletünkbe (1027 Budapest, Bem rakpart 56. fsz.1.) és mi kicseréljünk Önnek. Kérjük, ne felejtse el magával hozni a törött vagy sérült kártyát! A sérült kártya cseréje során, amennyiben az nem a kártya minőségi problémájára vezethető vissza (pl.: kopás), úgy alkalmanként 1000 Ft kezelési díjat számolunk fel. Amennyiben nyilvánvalóan a kártya minőségi problémájára vezethető vissza a sérülés, úgy természetesen a csere díjtalan.

Elveszett az AJI kártyám, mit tegyek?

Amennyiben elveszett vagy ellopták ajándékkártyáját, úgy bármikor lehetősége van letiltani a kártyát és megakadályozni a fennmaradó összeg felhasználását. Letiltáshoz kattintson ide.

AJI e-kártyát kaptam, ki kell nyomtatnom?

Az AJI e-kártya egy olyan virtuális ajándékkártya, melynek kinyomtatása nem szükséges, hiszen a kapott kártyát elektronikus készülékéről (okos telefon, tablet, stb.) is meg tudja mutatni a beváltás során. Amennyiben nem rendelkezik semmilyen erre alkalmas készülékkel, akkor kérjük, nyomtassa ki ajándékkártyáját.

Az AJI e-kártyám be tudom cserélni egy kézzel fogható kártyára? Ha igen, hol tehetem meg?

Amennyiben szeretné virtuális kártyáját kézzel fogható plasztikkártyára cserélni, úgy kérjük, fáradjon be a Margit híd budai hídfőjénél található üzletünkbe (1027 Budapest, Bem rakpart 56. fsz. 1. - H-P 8:00-17-00) és mi a helyszínen fizetendő, egyszeri 1000 Ft kezelési költségért kicseréljünk Önnek és feltöltjük rá az aktuális egyenleget.

Akár többen is használhatjuk az AJI kártyám, ha szeretnénk? (pl. családon belül)

Természetesen bárki használhatja a kártyát, akinek a birtokában van, de a vásárlási értesítőket csak az aktiváló személy fogja megkapni.

Hol tudom ellenőrizni az AJI Alkalmi kártyám érvényességi idejét?

A kártya a megvásárlástól számított egy évig érvényes. Ezt pontosan tudja ellenőrizni az egyenlegével együtt itt. Fontos tudni, hogy a kártya lejártáról előzetes értesítőt küldünk, 1 hónappal a lejárat előtt a regisztráláskor megadott e-mail címére!

Ha szeretné meghosszabbítani az Alkalmi kártya érvényességi idejét egy évvel, akkor kérjük írjon az info@ajikartyak.hu-ra és mi 1000 Ft kezelési díj ellenében, egyszeri alkalommal meghosszabbítjuk Önnek. A kártya lejárati idejének hosszabbítására kizárólag a lejárati dátumig bezárólag van lehetőség.

A AJI webshopunkban forgalmazott egyes ismert márkák ajándékkártyáinak az érvényességi idejét az azt kibocsátó cég határozza meg.

Lejárt az AJI ajándékkártyám, visszakaphatom a rajta levő összeget vagy összevonhatom más AJI kártyámon levő összeggel?

Az AJI Alkalmi kártyák a vásárlástól számított egy évig érvényesek. Amennyiben nem hosszabbította meg a kártya lejártát megelőzően az érvényességi időt és az lejárt, akkor az érvényesség lejártának pillanatában a kártyán levő egyenleg visszatérítésére nincs mód. Az ajándékkártya egyenlege készpénzre nem váltható, bankkártyára nem utalható, másik ajándékkártya vásárlására nem fordítható, visszavásárlására nincs mód, továbbá a különböző kártyákon levő összegek nem összevonhatók.

Probléma merült fel a szolgáltatással vagy a partnerrel, mit tegyek?

Kérjük, amint teheti, vegye fel velünk a kapcsolatot!

Ajándékkártyát szeretnék venni

Van-e különbség az online és a valamelyik üzletben történő AJI Alkalmi kártya vásárlás között?

Azon az alapvető különbségen túl, hogy az online vásárlás kényelmes és lehetséges a virtuális e-kártya küldése/vásárlása is, más különbség nincs. Minden kártyát tetszőleges összeggel tölthet fel 5.000- Ft-tól 250.000- Ft-ig akár online átutalással, akár helyszínen készpénzzel vagy bankkártyás fizetéssel.

Nem tudtam átvenni a csomagom, mi a teendő?

Ha távolléte miatt a posta/egyéb szolgáltató nem tudta Önnek kézbesíteni a csomagot, egy értesítést hagynak. Ez alapján Önnek kell gondoskodnia a csomag átvételéről a postán, vagy a postával/egyéb szolgáltatóval egyeztetve. Ugyanúgy működik, mint bármely más tértivevényes küldemény átvétele.

Követhető-e az AJI kártya rendelésem annak feladása után?

Igen, rendelését a honlapunkon létrehozott személyes fiókjában tudja követni.

Lemondhatok egy már feladott rendelést?

Mivel rendelése után csomagját a lehető leghamarabb elkészítjük és feladjuk, vagy e-mailben elküldjük, azt lemondani már nem lehet, azonban, a 17/1999. (II. 5.) kormányrendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól, ill. átvételtől számított 14 munkanapon belül. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését. Írásbeli lemondó nyilatkozatát a sértetlen termékkel és a számlával vagy annak másolatával, saját költségén küldje vissza a AJI címére.

 

A megérkezésétől számított 30 napon belül visszatérítjük Önnek a visszaküldött termékre(ekre) feltöltött pénzösszeget. Elállás esetén a visszaküldés költsége a vevőt terheli, utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

 

Ha a kiszállítás ingyenesen történt, a megrendelőnek meg kell térítenie a szállítás költségét is.

Szeretném elolvasni az Általános Szerződési Feltételeket, hol találom?

Általános Szerződési Feltételeinket megtekintheti itt.