Menü

Ajándékkártyát kaptam

 

Hogyan tudom az AJI Alkalmi ajándékkártyámat aktiválni?


Alkalmi kártyája aktiválásához kérjük, kattintson ide. Amennyiben nem rendelkezik Internetes hozzáféréssel, úgy kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat (H-P 8:00-17-00) és mi aktiváljuk a kártyáját.


Hol tudom levásárolni az AJI ajándékkártyámon lévő összeget?


Egy AJI kártya számos partnernél, több tízezer termékre és szolgáltatásra váltható be, különböző területeken. Boltokban, webshopokban, szállásokra, vagy élmény programokra… Az összes beváltási lehetőség megtekinthető itt.


Mit kell tudnom az egyes márkák saját ajándékkártyáiról? (pl: Decathlon kártya)


Alapvetően ugyanúgy működnek, mint a többi feltölthető AJI ajándékkártyánk, de az adott üzletben, vagy üzletláncban válthatók be a kibocsátó által meghatározott felhasználási feltételek szerint. Ezeket a kártyákat nem kell aktiválni honlapunkon, az egyenleg lekérdezése pedig az adott márka üzleteiben vagy weblapján lehetséges. Ezen kártyák nem mindegyike küldhető elektronikus formában és minden esetben az adott kártya kibocsátója szerint meghatározott feltételek az irányadók. (pl: érvényességi idő, maximálisan feltölthető összeg, beváltóhelyek, stb.)


Átválthatom az AJI ajándékkártyámat másik kártyára? Hogyan kell csinálni?


Amennyiben egy AJI Alklami, vagy Tematikus kártya tulajdonosa nem talál számára megfelelő, a kártyájához tartozó elfogadóhelyet, terméket vagy szolgáltatást, átválthatja a kártyáját az elérhető aktuális egyenleg teljes vagy részösszegének felhasználásával egy másik, webshopunkban fellelhető ajándékkártyára.

Az AJI Alkalmi kártyák bármilyen, az aktuális kínálatban elérhető márkakártyára átválthatók, az AJI Tematikus kártyák azonban csak az adott tematikán belül elérhető márkakártyákra. A kínálatunkban elérhető márkakártyák semmilyen más ajándékkártyára nem válthatók át.
Plasztikkártyára történő átváltás esetén, az érvényben lévő aktuális szállítási díjon kívül az átváltás alapvetően díjmentes, de az FDB Kft. jogosult tranzakciós díjat felszámolni az FDB Kft. által meghatározott termékekre. Az egyszeri tranzakciós díj az átváltáskor fizetendő a kártyabirtokos által és kiegyenlíthető az ajándékkártyán lévő összeggel, vagy azon felül, különbözetként, bankkártyás fizetéssel is. A tranzakciós díj mértéke és számítási módja (százalékos érték, vagy fix összeg) termékenként eltérő lehet. A kártyabirtokos az érvényben lévő tranzakciós díjakról az ’Ajándékkártya beváltása’ fizetési mód kiválasztásakor tájékozódhat.

Az átváltást csak a weboldalunkon lehet elvégezni, az alábbiak szerint:

  • Mindenekelőtt, itt kell aktiválnia AJI ajándékkártyáját.
  • Válassza ki webshopunkban azt az ajándékkártyát, amire szeretné átváltani a meglévő kártyáját, mintha szeretné azt megvásárolni.
  • Határozza meg a feltölteni kívánt összeget a kiválasztott kártyára és tegye ezt a kosárba.
  • A fizetési mód kiválasztásakor válassza ki az „Ajándékkártya beváltása” opciót. Itt meg kell adnia az AJI ajándékkártyájának sorszámát és PIN kódját, majd az „Ellenőrzés” gombra kell kattintania.
  • A „Megrendelem” gombra kattintva véglegesítheti rendelését. Az esetleges árkülönbözetet bankkártyás fizetéssel tudja rendezni.  

Ha elektronikus kártyát választott, új kártyáját gyorsan megkapja e-mailben, de az egyenleget leghamarabb csak a következő munkanapon fogja tudni elérni és felhasználni. Amennyiben plasztikkártyát választott, azt 2-3 napon belül kapja kézhez és akár azonnal felhasználhatja.


Nem tudok fizetni az AJI Alkalmi ajándékkártyámmal, mi lehet a gond?


Amennyiben nem tud fizetni az ajándékkártyával, úgy kérjük, a következőket ellenőrizze:

  • Aktiválta-e ajándékkártyáját.
  • Amennyiben aktiválta, úgy kérjük, ellenőrizze hogy elegendő-e az egyenlege.
  • Amennyiben van elegendő egyenlege is, úgy kérjük, ellenőrizze, hogy nem sérült vagy törött-e az ajándékkártya.
  • Ellenőrizze, hogy az üzlet, ahol használni szeretné a kártyát, biztosan szerepel-e elfogadóhelyeink listájában.
  • Ha mindezt ellenőrizte és még mindig nincs meg a hiba oka, akkor kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az info@ajikartyak.hu e-mail címen.

Hogyan változtathatom meg az AJI regisztrációhoz használt e-mail címemet?


Amennyiben szeretné megváltoztatni a regisztráció során megadott e-mail címét, kérjük, írjon az info@ajikartyak.hu e-mail címre és kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot. Az e-mail cím megváltoztatásáért egyszeri 1000 Ft-os kezelési díjat számolunk fel.


Rossz összeget vontak le az AJI Alkalmi ajándékkártyámról vásárláskor, de csak utólag vettem észre. Mit tehetek?


Ebben az esetben kérjük, a vásárlást igazoló blokkal vagy nyugtával együtt keresse fel azt a partnerünket, ahol a vásárlás történt. Amennyiben nem találja a kapott blokkot vagy nyugtát, azt kinyomtathatja az e-mail címére kapott értesítőből is.


Nem kapok e-mail értesítést az AJI ajándékkártyás vásárlásaimról. Mi lehet a gond?


Amennyiben nem kap értesítést a regisztráláskor megadott e-mail címére vásárlásairól, úgy elsősorban kérjük, ellenőrizze, hogy jó e-mail címet adott-e meg regisztráláskor. Ezt úgy teheti meg, hogy ellenőrzi, hogy kapott-e tőlünk megerősítő e-mailt a regisztrálást követő 10 percen belül. Amennyiben nem kapott ilyen e-mailt, akkor kérjük, írjon nekünk az info@ajikartyak.hu e-mail címre. Ha kapott ilyen e-mailt, ám mégsem érkeznek meg az értesítések, akkor kérjük, ellenőrizze spam/levélszemét fiókját is.


Szeretném használni az AJI Alkalmi ajándékkártyám, de elfelejtettem otthon aktiválni. Ki és hogyan tud ebben segíteni most nekem?


Kártyája aktiválásához kérjük, kattintson ide. Amennyiben nem rendelkezik internetes hozzáféréssel, úgy kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat (H-P 8:00-17-00) és mi aktiváljuk ajándékkártyáját.


Kaptam egy AJI Alkalmi ajándékkártyát, de nincs rá szükségem, szeretném továbbadni. Van ennek valami feltétele?


Természetesen az aktiválás előtt bármikor átruházható az ajándékkártya.


Aktiválás után is van lehetőség rá, hogy más használja az ajándékkártyát, de a vásárlási értesítők az aktiváló személy e-mail címére fognak érkezni. Amennyiben mégis aktiválás után szeretné átruházni a kártyát és szeretné megváltoztatni a regisztrálás során megadott e-mail címét, kérjük, írjon az info@ajikartyak.hu-ra és kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot. Az e-mail cím megváltoztatásáért egyszeri 1000 Ft-os kezelési díjat számolunk fel.


Nem fogadták el az AJI Alkalmi ajándékkártyám, pedig az elfogadó partnerek között szerepel. Kihez fordulhatok segítségért?


Ilyen esetben kérjük, mihamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot!

Partnereink szerződéses partnerek, így ha valóban szerepelnek az elfogadóhelyi listánkban, akkor kötelesek beváltani ajándékkártyáját a kártya érvényességi idején belül és a kártya típusának megfelelően.

Felhívjuk azonban a figyelmét, hogy a partner az alábbi esetekben köteles megtagadni a beváltást: 

  • ha lejárt, vagy
  • megsérült/eltört az ajándékkártyája, továbbá 
  • ha a partnerüzlet a kártya típusa szerint nem minősül elfogadóhelynek.

Lekopott az AJI ajándékkártyámról a vonalkód/ kártyaszám/ QR kód, vagy eltört a kártyám. Így is érvényes és tudom használni?


Elfogadó partnereink sajnos nem fogadhatnak el sérült vagy törött kártyát. Amennyiben megsérült vagy eltört ajándékkártyája, úgy kérjük, írjon nekünk az info@ajikartyak.hu e-mail címen vagy fáradjon be a Margit híd budai hídfőjénél található üzletünkbe (1027 Budapest, Bem rakpart 56. fsz.1.) és mi kicseréljünk Önnek. Kérjük, ne felejtse el magával hozni a törött vagy sérült kártyát! A sérült kártya cseréje során, amennyiben az nem a kártya minőségi problémájára vezethető vissza (pl.: kopás), úgy alkalmanként 1000 Ft kezelési díjat számolunk fel. Amennyiben nyilvánvalóan a kártya minőségi problémájára vezethető vissza a sérülés, úgy természetesen a csere díjtalan.


Elveszett az AJI ajándékkártyám, mit tegyek?


Amennyiben elveszett vagy ellopták ajándékkártyáját, úgy bármikor lehetősége van letiltani a kártyát és megakadályozni a fennmaradó összeg felhasználását. Letiltáshoz kattintson ide.


AJI e-kártyát kaptam, ki kell nyomtatnom?


Az AJI e-kártya egy olyan virtuális ajándékkártya, melynek kinyomtatása nem szükséges, hiszen a kapott kártyát elektronikus készülékéről (okos telefon, tablet, stb.) is meg tudja mutatni a beváltás során. Amennyiben nem rendelkezik semmilyen erre alkalmas készülékkel, akkor kérjük, nyomtassa ki ajándékkártyáját.


Az AJI e-kártyám be tudom cserélni egy kézzelfogható ajándékkártyára? Ha igen, hol tehetem meg?


Amennyiben szeretné virtuális kártyáját kézzelfogható plasztikkártyára cserélni, úgy kérjük, fáradjon be a Margit híd budai hídfőjénél található üzletünkbe (1027 Budapest, Bem rakpart 56. fsz. 1. - H-P 8:00-17-00) és mi a helyszínen fizetendő, egyszeri 1000 Ft kezelési költségért kicseréljünk Önnek és feltöltjük rá az aktuális egyenleget.


Akár többen is használhatjuk az AJI ajándékkártyám, ha szeretnénk? (pl. családon belül)


Természetesen bárki használhatja a kártyát, akinek a birtokában van, de a vásárlási értesítőket csak az aktiváló személy fogja megkapni.


Hol tudom ellenőrizni az AJI Alkalmi ajándékkártyám érvényességi idejét?


A kártya a megvásárlástól számított egy évig érvényes. Ezt pontosan tudja ellenőrizni az egyenlegével együtt itt. Fontos tudni, hogy a kártya lejáratáról előzetes értesítőt küldünk, 1 hónappal a lejárat előtt, a regisztráláskor megadott e-mail címére!

Ha szeretné meghosszabbítani az Alkalmi kártya érvényességi idejét egy évvel, akkor kérjük írjon az info@ajikartyak.hu-ra és mi 1000 Ft kezelési díj ellenében, egyszeri alkalommal meghosszabbítjuk Önnek. A kártya lejárati idejének hosszabbítására kizárólag a lejárati dátumig bezárólag van lehetőség.

AJI webshopunkban forgalmazott egyes ismert márkák ajándékkártyáinak az érvényességi idejét az azt kibocsátó cég határozza meg.


Lejárt az AJI ajándékkártyám, visszakaphatom a rajta levő összeget vagy összevonhatom más AJI kártyámon levő összeggel?


Az AJI Alkalmi kártyák a vásárlástól számított egy évig érvényesek. Amennyiben nem hosszabbította meg az ajándékkártya lejártát megelőzően az érvényességi időt és az lejárt, akkor az érvényesség lejártának pillanatában a kártyán levő egyenleg visszatérítésére nincs mód. Az ajándékkártya egyenlege készpénzre nem váltható, bankkártyára nem utalható, másik ajándékkártya vásárlására nem fordítható, visszavásárlására nincs mód, továbbá a különböző kártyákon levő összegek nem összevonhatók.


Probléma merült fel a szolgáltatással vagy a partnerrel, mit tegyek?


Kérjük, amint teheti, vegye fel velünk a kapcsolatot!

 

Ajándékkártyát szeretnék venni

 

Van-e különbség az online és a valamelyik üzletben történő AJI Alkalmi ajándékkártya vásárlás között?


Azon az alapvető különbségen túl, hogy az online vásárlás kényelmes és lehetséges a virtuális e-kártya küldése/vásárlása is, más különbség nincs. Minden ajándékkártyát tetszőleges összeggel tölthet fel 5.000- Ft-tól 250.000- Ft-ig akár online átutalással, akár helyszínen készpénzzel vagy bankkártyás fizetéssel.


Nem tudtam átvenni a csomagom, mi a teendő?


Ha távolléte miatt a posta/egyéb szolgáltató nem tudta Önnek kézbesíteni a csomagot, egy értesítést hagynak. Ez alapján Önnek kell gondoskodnia a csomag átvételéről a postán, vagy a postával/egyéb szolgáltatóval egyeztetve. Ugyanúgy működik, mint bármely más tértivevényes küldemény átvétele.


Követhető-e az AJI ajándékkártya rendelésem annak feladása után?


Igen, rendelését a honlapunkon létrehozott személyes fiókjában tudja követni.


Lemondhatok egy már feladott rendelést?


Mivel rendelése után csomagját a lehető leghamarabb elkészítjük és feladjuk, vagy e-mailben elküldjük, azt lemondani már nem lehet, azonban, a 17/1999. (II. 5.) kormányrendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól, ill. átvételtől számított 14 munkanapon belül. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését. Írásbeli lemondó nyilatkozatát a sértetlen termékkel és a számlával vagy annak másolatával, saját költségén küldje vissza a AJI címére.

A megérkezésétől számított 30 napon belül visszatérítjük Önnek a visszaküldött termékre(ekre) feltöltött pénzösszeget. Elállás esetén a visszaküldés költsége a vevőt terheli, utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

Ha a kiszállítás ingyenesen történt, a megrendelőnek meg kell térítenie a szállítás költségét is.


Szeretném elolvasni az Általános Szerződési Feltételeket, hol találom?


Általános Szerződési Feltételeinket megtekintheti itt.

Biztonságos
fizetés

Feladás 24
órán belül

Országos partnerhálózat

Egyszerű és praktikus

Segítőkész ügyfélszolgálat